Tessameester.reismee.nl

naar de bergen!

*ik was net klaar met mijn verhaal, en toen deed mijn laptop raar, dus nu moet ik weer helemaal opnieuw beginnen!!*

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, dus niet afgelopen zaterdag maar de zaterdag ervoor tot woensdag gingen we naar de bergen vanwege carnavalsvakantie. We gingen met de tennis club van Anna's vader, en Andrea (Anna's broertje) speelde in die competitie.

Ik sliep met Anna en een ander emeid van die tennisclub op 1 kamer.

we zijn twee keer naar een skipiste geweest, maar de eerste keer keken we hoe duur skieën was, maar ik kan helemaal niet skieën, dus dan zou ik het moeten leren voor 1 middagje. toen hadden we slees gehuurd en toen gingen we sleeën haha :)

De tweede keer was een sleeroute van 3km, maar dat kon uiteindelijk ook niet ofzo....

dinsdag gingen we naar een grote stad, ik ben alleen de naam vergeten, maar ze verkochten er allemaal dure dingen enzo dus ik heb alleen iets kleins gekocht.

Dinsdagavond in het hotel was het einde van carnaval, dus hadden ze feesthoeden en champagne geregeld. na het eten hadden alle kinderen een modeshow van hun kostuums, het was echt heel schattig!!

zaterdag komen mijn ouders me opzoeken, en ik heb er super zin in!

Ik heb nog met Anna foto's gemaakt, dus die zet ik er zo snel mogelijk op.

grotjes, Tessa <3

Reacties

Reacties

Martine

Leuk verhaal, lekker kort ook!!! Haha, grapje! We zien je zaterdag xxxx

oma

Hoe gaat het met jullie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!